Загальна кількість переглядів сторінки

Висновки про педагогічну діяльність




Висновки
про педагогічну та методичну діяльність
учителя англійської мови
Дундюк Тетяни Володимирівни

      Дундюк Тетяна Володимирівна має першу кваліфікаційну категорію і працює на посаді вчителя англійської мови Великоомелянського НВК «школа – гімназія» з  2002 року.
     Учителька уміло  використовує методи компетентісно орієнтованого підходу до організації навчального процесу на уроках англійської мови, володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів, формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці. Уміє  образно і виразно подати матеріал.
      На належному рівні володіє методикою викладання іноземної мови у початкових класах. Застосовує завдання для формування пізнавального інтересу вивчення іноземної мови, передбачає запобігання втомлюваності учнів, створення ситуації успіху. Належну увагу відводить контролю рівня усвідомленого сприйняття навчального матеріалу.
  Тетяна Володимирівна надає перевагу наочному та мовному способам семантизації у початкових класах. Для цього систематично використовує тематичні малюнки, сюжетні картини, фотографії, предметне унаочнення.
   Грунтовно дослідила та реалізовує засвоєння лексики через імітацію, використовуючи метод асоціативних символів.
 Систематичним є застосування віршовано-пісенного матеріалу. Очевидним є високий рівень пізнавального інтересу учнів, коли вони вивчають вірші, пісні, скоромовки, тим самим активізуючи граматичні конструкції, удосконалюючи фонематичний слух і правильну вимову.
    Для її уроків характерною рисою є використання інтерактивних прийомів, форм навчальної діяльності учнів, що значно підвищує питому вагу самостійної роботи школярів, активізує їхню розумову і пізнавальну діяльність. Пріоритет надає комунікативно спрямованим завданням і вправам, які забезпечують оволодіння мовою як засобом спілкування. Поряд із цим використовує мовні вправи, що сприяють засвоєнню нормативного мовлення фонетично, лексично і граматично. Широко практикує завдання, які вимагають самостійності, вміння учнів комбінувати матеріал залежно від потреб мовленнєвої ситуації. Вдало використовує ситуативні і тематичні малюнки та картини, таблиці, роздатковий матеріал для парної та індивідуальної роботи. Добре поєднуються індивідуальні і колективні форми роботи, різні ігри. У її учнів сформовані основні комунікативні вміння, вони вміють здійснювати усно мовленнєве спілкування, розуміти зі слуху зміст автентичних текстів, здійснювати спілкування у письмовій  формі. Поєднує у навчальній діяльності матеріали основних підручників та додаткових навчальних посібників.
        Працює з обдарованими учнями , щорічно її учні стають призерами районного етапу олімпіади з англійської мови (2013р. – Титечко Дарина, 3-тє місце; 2014р. -  Троцковець Вероніка, 2 – ге місце).
    Організовує позакласну роботу з предмету . Забезпечує  поповнення навчально – методичної  бази кабінету іноземної мови , зокрема, у
2014- 2015 н.р. у кабінеті  виготовлено  новий стендовий матеріал за власним проектом учительки.
     Працює над особистим професійним зростанням , бере активну участь у роботі гімназійної кафедри гуманітарних наук , представляла творчі доробки на засіданні районного  проблемного семінару вчителів  іноземної мови, що проходив на базі закладу. Активний учасник виставки – ярмарку педагогічних ідей.
Має високу виконавську дисципліну, творчий підхід до справи. Користується повагою серед учнів та авторитетом серед колег.

Заступник директора

з науково - методичної роботи                                                   А.Молчанець



Немає коментарів:

Дописати коментар